Over ons

 

Wij zijn uw visitekaartje

Bij JP Haarlem begrijpen we dat u zich volledig wilt kunnen focussen op waar u goed in bent: het ontwerp en de verkoop van uw (design)meubelen. Wij helpen u graag door het logistieke proces uit handen te nemen en te fungeren als uw visitekaartje bij uw klanten.

Iedereen die betrokken is bij het logistieke proces, is even belangrijk. De magazijnmedewerker die het meubelstuk aanneemt van de leverancier; de accountmanager die het contact met de winkel onderhoudt; de planner die de bezorger aanstuurt en de bezorger of monteur die bij de eindklant over de vloer komt. Allemaal zijn ze cruciaal om een perfecte bezorging tot stand te brengen.

Altijd een stapje extra voor de winkel, de eindklant en voor elkaar!

Wij geloven dat alleen door samenwerking en een goede sfeer de beste resultaten worden behaald. Dat betekent dat we altijd dat gewenste stapje extra nemen voor de eindklant, de winkel én voor elkaar. Begrip, vriendelijkheid en respect zijn kernwaarden van een JP’er. En dat zie je terug in onze dienstverlening. Zo streven wij er met elkaar naar dat iederéén ’s avonds met een goed gevoel op de bank zit.

 

JP Haarlem is onderdeel van PostNL

Sinds 2017 maakt JP Haarlem onderdeel uit van PostNL. Samen met PostNL Extra@Home bieden we onze klanten niet alleen specialistische kennis en ervaring op het gebied van bezorging en montage van meubels, maar ook toegang tot een van de grootste logistieke netwerken in de Benelux.

“Al 12 jaar geeft het me iedere dag weer veel energie om met een ontzettend enthousiast en vakkundig team bij te kunnen dragen aan de groei van zowel de kleinere als de grotere ondernemers in de meubelbranche”

Erik Bakker, Managing Director JP Haarlem

Wilt u weten wat wij voor u kunnen betekenen of een offerte opvragen?

Onze accountmanagers staan u graag te woord Neem contact op